Pioneer BCS-HW919 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer BCS-HW919 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pude1958 03-11-2014
Geschreven voor: Pioneer BCS-HW919 zwart

Voor het bedrag van € 351,00 heb je een mooi setje met Tuner en Blue-Ray speler. Het geluid is met de juiste kabels (HDMI en Optical) boven verwachting en het aansluiten is redelijk eenvoudig. Jammer dat de afstandsbediening niet met onze Philips tv matcht - wel met Samsung/Pioneer/LG e.d.! Het verschil in geluid tussen deze set en onze Philips LED-tv luidspreker is erg groot, de belevenis is heel anders. Gisteren heb ik nogmaals twee natuurfilms van Planet Earth bekeken en nu ook met deze set beluisterd, dit maakt een wereld van verschil. Al met al zijn wij over deze aankoop erg tevreden. Over de duurzaamheid kan ik nog geen oordeel geven, maar ik heb voor een bedrag van € 40,00 de garantie naar 5 jaar uitgebreid.

Pude1958 10-12-2014

Via Redcoon.nl

dwergarend 09-12-2014

Waar heb je dit setje op de kop getikt voor dat lage bedrag?

dwergarend 09-12-2014

Waar heb je dit setje voor dat bedrag op de kop getikt?